Senin, 07 Desember 2009

I LOVE PAPUA


I Really LOVE PAPUA




I was a student from a small town in Papua. I have a huge desire to build a city that became famous in the eyes of the world .. I believe one day God will take me to see the city filled with joy, no more hunger, prostitution, drunkenness, wailing, poverty and so on. there is only god Glory in the city. and everyone will worship God with joy.



These days I am really longing to return there, I want to see a very unique culture, I will miss the heat in the city, trees, birds singing, animals and other measures there.

I love papua ... papua is heaven scene for me

translate to indonesian :

saya adalah seorang pelajar dari sebuah kota kecil di papua. saya memiliki kerinduan yang sangat besar untuk membangun kota itu menjadi terkenal di mata dunia.. saya percaya suatu saat tuhan akan membawa saya melihat kota itu penuh dengan suka cita, tidak ada lagi kelaparan, pelacuran, mabuk, ratap tangis, kemiskinan dan sebagainya. yang ada hanyalah kemulian tuhan di kota itu. dan semua orang akan sujud menyembah tuhan dengan penuh sukacita.

hari-hari ini saya sangat rindu untuk kembali kesana, saya ingin melihat budaya yang sangat unik, saya rindu akan panas di kota itu, pepohonan, kicauan burung, dan binatang-binatang langkah lainnya disana.

 saya cinta papua... papua adalah surga pemandangan bagi saya.




birds of paradise is typical of the papua.

COMMENTS :

Don't Spam Here 1

i believe

Victory mengatakan...
on 

Posting Komentar